2013. április 25., csütörtök

Volvo






Hush me, touch me
Perfume, the wind and the leaves
Hush me, touch me
The burns, the holes in the sheets 

I'm hoping the smoke
Hides the shame I've got on my face
Cognac and broken glass
All these years I've been your ashtray 

Not today 

I found a pink cigarette
On the bed the day that you left
And how can I forget that your lips were there
Your kiss goes everywhere, touches everything 
but me 

Hush me, touch me
Champagne, your hair in the breeze
Hush me, touch me
Lipstick, a slap on my cheek 

Your eyes cried at last
Told me everything I was afraid to ask
Now I'm dressed in white
And you've burned me for the last time 

This ain't the last time

I found a pink cigarette
On the bed the day that you left
And how can I forget that your lips were there
Your kiss goes everywhere, touches everything 
but me 




*


Huss, huss.
Huss, huss.
Parfüm. A levelek, és a szél.
Huss, huss,
huss, huss.
Égésnyom, telefingott paplan.

Remélem a füst 
elrejti a szégyent,
ami a pofámból jön.
Konyak, törhetelen pohár.
Hamutálad voltam éveken át.

(de ma nem)

Találtam egy rózsaszín csikket
az ágyon, amin felhevültél.
Nem elég, hogy az ajkad,
csókod vitt mindenhová, 
elért, kivéve engem.

Huss, huss.
Pezsgő. Hajad szellő.
Huss, huss. 
Rúzs. Pofon az államon.

Elbőgted magad, nem volt
értelme annak, hogy mi van.
Fehérbe bújok, hallod, 
utoljára égetsz le engem.

(de nem ez az utolsó alkalom)

Ott volt az a rózsaszínné égett csikk
az ágyon, aznap, amikor elmentél.
Hogy felejteném el, ajkad nyoma volt,
csókod szerfele vitt, mindent elért,
kivéve engem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése